Praktiske oplysninger
Nedenfor finder du forskellig praktisk information om dagene.
Prisen for deltagelse er 550,- kr. pr. deltager
Information:
Under stævnet finder du infoboden ved hovedindgangen til Blue Water dokken. (Se oversigtskort)
Åbningstider:
Onsdag | kl. 09.00 - 18.00 |
Torsdag | kl. 08.00 - 14.00 |
Glemte sager:
Indleveres og udleveres i infoboden.
Café Dokken:
Der er åbent i caféen i Svømmestadion Danmark og i Blue Water Dokken.
Der er åbent under hele stævnet.
Drikkevarer:
Du må gerne medbringe egne drikkevarer til stævnet. Dog ikke til festmiddagen og festen efterfølgende.
Der vil være mulighed for at fylde drikkedunke op ved indgangen til atletikstadion(8), i omklædningsrummene(7) og ved infoboden(1).
Rygning:
Al rygning skal foregå udendørs.
Indkvartering:
Indkvartering kan ske på Fourfeltskolen Bohr fra kl. 16.00. Læs mere om dette under overnatning.
Brandvagt:
Der er vågne brandvagter på skolen fra kl. 20.00 - 07.00.
Samaritter:
Samaritterne har base ved infoboden.
Åbningstider:
Onsdag | kl. 11.00 - 18.00 |
Torsdag | kl. 08.00 - 12.30 |
Bespisning:
Al bespisning finder sted i Blue Water Dokken på Gl. Vardevej 82.
Onsdag:
Frokostbuffet | kl. 11.00 - 13.00 |
Festmiddag | kl. 19.00 |
Torsdag:
Morgenmad | kl. 7.30 - 9.00 |
Frokostmadpakke udleveres ved infoboden efter afslutningsceremonien.
Resultater:
Ophænges på opslagstavlen ved infoboden.
Afslutning:
Alle samles på Atletikbanen torsdag kl. 12.30 til fælles afslutning.