Praktiske oplysninger

 

Nedenfor finder du forskellig praktisk information om dagene.

Prisen for deltagelse er 550,- kr. pr. deltager 

 

Information:

Under stævnet finder du infoboden ved hovedindgangen til Blue Water dokken. (Se oversigtskort)

Åbningstider:       

Onsdag kl. 09.00 - 18.00
Torsdag kl. 08.00 - 14.00
 

 

Glemte sager:

Indleveres og udleveres i infoboden.

 

Café Dokken:     

Der er åbent i caféen i Svømmestadion Danmark og i Blue Water Dokken.

Der er åbent under hele stævnet.

 

Drikkevarer:

Du må gerne medbringe egne drikkevarer til stævnet. Dog ikke til festmiddagen og festen efterfølgende.

Der vil være mulighed for at fylde drikkedunke op ved indgangen til atletik stadionet(8), i omklædningsrummene(7) og ved infoboden(1).

 

Rygning:

Al rygning skal foregå udendørs.

 

Indkvartering:

Alle deltagere og hjælpere bliver indkvarteret på Vitaskolen Bohr, V. Gjesingvej 28, 6715 Esbjerg. 

Der er ca. 3.6 km fra skolen til sportsfaciliteterne i Idrætsparken på Gl. Vardevej 82.

 

Brandvagt:

Der er vågne brandvagter på skolen fra kl 20.00 - 07.00.

 

Samaritter:

Samaritterne har base ved infoboden.

Åbningstider:        

Onsdag             kl. 11.00 - 18.00
Torsdag kl. 08.00 - 12.30
 
Bespisning:

Al bespisning finder sted i Blue Water Dokken på Gl. Vardevej 82.

Onsdag:

Frokostbuffet kl. 11.00 - 13.00
Festmiddag kl. 19.00

 

Torsdag:

Morgenmad kl. 7.00 - 9.00

Frokostmadpakke udleveres ved infoboden efter afslutningsceremonien.

 

Resultater:

Ophænges på opslagstavlen ved infoboden.

 

Afslutning:

Alle samles på Atletikbanen torsdag kl. 12.30 til fælles afslutning.