Esbjerg Idrætspark - få svar på dine spørgsmål her

Se et kort over Esbjerg Idrætspark her: Oversigtskort Esbjerg Idrætspark

Booking og reservation
  • Foreninger booker vores faciliteter via Foreningsportalen KMD: Startside - KMD Booking 
  • Ved andre forespørgsler kan du kontakte os på telefon 75 45 94 99 eller mail: booking@sepe.dk (hverdage kl. 09.00-12.30). Det er ikke muligt at foretage bookinger uden for dette tidsrum. 
  • Hold- og aktivitetsbooking til PULS sker på: https://www.korttilmotion.dk/
Lys på baner og i haller 
  • Lyset i haller og på fodboldbaner tænder/slukker i udgangspunktet 15 minutter før og efter bookingen begynder. 

  • Ved kampe tænder/slukker lyset på banen 30 minutter før og efter kampen begynder.

  • padel- og flexbaner tænder lyset 5 minutter før bookingen begynder.  

Døre og adgang 
  • Ved foreningsbooking er dørene åbne, dog skal der bruges kode til omklædning i Blue Water Dokken ved fodboldkampe. Denne kode findes i fremsendte bookingbekræftelse.

  • Hjemmeholdet har adgang til nøgleskab og udleverer nøgler til udehold. Kontakt derfor hjemmeholdet for adgang til omklædning m.m. 

  • Ved booking i PULS-regi bliver koder tilsendt til PULS-brugeren, der har foretaget bookingen, og koden kan ses ved at logge ind på sin profil. 

  • Straksbooking af padel- og flexbaner: Koder sendes inden for 15 min efter booking. 

Vedligeholdelse og rengøring 
  • Ved manglende vedligehold eller rengøring bedes du henvende dig til administrationen på telefon 75 45 94 99 eller mail: booking@sepe.dk (hverdage kl. 09.00-12.30) 

 

Glemte sager 
  • På hvert anlæg findes en kasse med glemte sager. Glemte sager fra hele Esbjerg Idrætspark samles i en kasse i Blue Water Dokken. Kassen findes ved at gå ned af trappen v. elevatoren. Spørg personalet i Dokken, hvis ikke du kan finde den.

PULS medlemmer 
 
Hvordan får jeg adgang? 
  • Adgang sker via medlemskort. Kort afhentes i Svømmestadion Danmark (mail sendes ved klar afhentning) 
  • PULS-medlemskort udstedes den første hverdag efter oprettet medlemskab. Opretter man sig efter fredag kl. 14.00, vil kortet først blive lavet mandag formiddag. 

    Bliv medlem
Aktiviteter under PULS (PULS Parken og Padelhal v. Granly Hockey Arena)
Øvrige henvendelser 
  • Ved andre forespørgsler kan du kontakte os på hverdage imellem 08.30 - 14.00 på telefon 75 45 94 99 eller mail: booking@sepe.dk. Det er ikke muligt at foretage bookinger telefonisk uden for dette tidsrum. Der henviser vi til punktet om booking og reservation ovenfor.

 

Akutte henvendelser 

Ved akutte udfordringer der kræver øjeblikkelig handling bedes du kontakte os på: Akuttelefonen

Hvad er en akut udfordring? 

  • Strømsvigt i en hal eller på en bane (fx lys fungerer ikke, og det påvirker aktiviteten).  

  • Vandskader eller store vandudslip (fx oversvømmelse i omklædning eller hal).  

  • Ødelagte eller farlige faciliteter (fx defekte mål eller net, der udgør en sikkerhedsrisiko).  

  • Dør- eller adgangsproblemer, der forhindrer aktiviteten (fx koder virker ikke)  

  • Alarmproblemer (fx en alarm går i gang, uden at den burde).  

  • Farlige situationer eller sikkerhedsrisici   

 

Hvem skal jeg kontakte? 

Henvendelse 

Kontaktoplysninger 

Åbningstider 

Booking af faciliteter 

booking@sepe.dk  / 75 45 94 99

Hverdage: 09.00-12.30

PULS-medlemskab 

puls@sepe.dk / 75 45 94 99 

Hverdage: 09.00-12.30 

Rengøring og vedligehold 

75 45 94 99 

Hverdage: 09.00-12.30 

Svømmestadion Danmark / Bramming Svømmehal 

75 45 94 99 

 

Akutte henvendelser

Hverdage: 12.30 - 23.00  

Weekend & helligdage: 06.00 - 23.00